søndag 8. februar 2009

Ski, Powerpuffjenter, Brunost, Utviks beste sang, Solo og løk

Jeanett: Ehhh, har du ski forresten?
Siri: ... ka tror du?

Utvik: Detta kan bli ein av de beste sangane eg har lagt. Dessverre mista eg lyden nettopp.
Floyd: Va det då det blei ein av di beste sangane du har lagt?

Siri: Det e jo Boble så e kul! Koss kan du lika Blomst best? Hu e teit å sjefete.
Floyd: D e sånn eg like jentene mine.

Siri: Eg spise brunost.
Floyd: Eg vil kyssa deg allikavel. Så mye elske eg deg.

Floyd: Klar øve at eg kan Jedi Academy i søvnå?
Utvik: Klar øve at eg eie i det?
Birte: Klar øve kor tragiske dåkkår høres ut?

Andy: Det ser ut som løk, det smake som løk, det hette løk. Men det e ikkje løk.

Morfar: Ein gong drakk eg cola så kom det ut som solo.

6 kommentarer:

Valkyrje sa...

I rUlE lZm! (Hugsar de trenden med å skrive annakvar bokstav liten/stor?)

Siri sa...

haha ja xD det va litt teit...

Valkyrje sa...

Det var veldig teit. xD

Hilðe sa...

Haha, "Utvik: Detta kan bli ein av de beste sangane eg har lagt. Dessverre mista eg lyden nettopp.
Floyd: Va det då det blei ein av di beste sangane du har lagt?"

xD

Siri sa...

litt mye då xD

Valkyrje sa...

Vardafjell <3