mandag 30. mars 2009

Wohoo

Siri: Eg ska kje drikka.
Floyd: Okei, men du e billige uansett.

Mamma: Han Trygve på jobb... Ka e d han e nå da?
Pappa: Nørd.

Utvik prøver å få kontakt med en hund.
Floyd: Kan du kje bare godta at hu hate deg?

Floyd: Kor e t-skjortå mi?
Siri: Kim bryr seg?

Utvik: Eg har mången gode minnår fra det bandet på gitar hero.
Floyd: Eg har et liv.

Siri: Der e damå t Morten.
Emogutt/flosshatfyr går forbi.
Floyd: Der e damå t satan.

Siri: Då ska me jør noe nytt i media.
Utvik: Me gjør aldri noe nytt i media?

Hege: Eg har lyst på onge eg..
Siri: Nå?
Hege: Ikkje nå, men NÅ!

Hege: Dåkkår kan ta vinterbad.
Siri: Naj, eg blir så fort sjuk vettu.
Hege: Kle av Floyd å dytt han uti då.
Siri: Ja, jaffal kle av han.

Floyd: Eg stikke av msn eg nå fordi pcen går.
Siri: Kor går den da?
Floyd: T teiteland for å besøka deg.

Siri: Eg høres ikkje ut som langbein!
Floyd: Naj, du høres ut som kortbein.

Aleksander: Vet du ka så e løye? Å blåsa luft i monnen hennas?
Floyd: Sånn så du gjorde me x-en din? Sånn at hu sprakk.

Floyd: Det komme jo bare klaging utav deg.
Siri: Du får sei noe så gjør at det ikkje komme det då.
Floyd: Okei. Hysj.

SB: Det e som å kjøpa brus for å bli rik på panten.

Floyd: Nå tar eg snart på musikk.
Siri: Du vet ka så skjer då?
Floyd: Ka så skjer då? Eg hørre kje deg mer.

Siri: Du trenge kje bruka an hver dag, bare når du ska ha deg...
Hege: Hver dag?

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

xD

Hilðe sa...

Siri: Eg høres ikkje ut som langbein!
Floyd: Naj, du høres ut som kortbein.

Hahahah!