fredag 12. februar 2010

Div gamle sitat fra 3 klasse

Han fikk henne besvimt ved å sende en sjokkpistol gjennom nakken hennes.
- Dårlig foredragsholder på film

Kan dåkkår vær så snill å bøya dåkkår ner?
- MB

Kari: Det e mandags morgen vettu...
Andreas: Det e altfor mandags morgen... Tirsdag når eg tenke meg om.

Når eg har vært i Tyskland så drømme eg på tysk.
- MB

Sånn: Du må pusse tennene dialekt
- MB

Han har alltid vore monoton å kjedelig, men nå begynne han å bli farlig!
- Birte, om rektor.

Al: Så seie han alltid: "Får du Elisabeth opp om morgenen?"
Siri: Då må du sei: "Naj, men hu får meg opp."

MB: Då får dåkkår vikar, det blir nok Kari.
Al: ViKari?

Han sa de måtte pushas litt, men då kom de.
- Kari, om noe Sværen sa.

De krangla om kim så hadde best utstyr.
- Al

Plutselig komme det litt kjærlighetssøl.
- Floyd

Det blei enklare å produsera me gnikke-teknologi.
-SB

Eg har kome.
- MB

Floyd: I dag tidelig hosta eg sånn at eg begynte å brekka meg..
Siri: Oh, så interessant.

Eg tar meg ein omgang med vinduet ittepå.
-FM

Dei e kjekke dei trekantane asså.
- FM

Eg håpe eg får det t, eg fekk det t i går kveld.
- Kari (når hu sko bruka smartboard t noe xD)

5 kommentarer:

Hilðe sa...

Hahah! Åh, så kjekt å lesa! Eg savne MB sine løgne kommentarar! :p

Valkyrje sa...

Eg sit og ler høgt for meg sjølv i leilegheiten. xD <3

Siri sa...

xD Eg leste på di gamle, får lyst å skrika xD

Valkyrje sa...

Åh? :P

Valkyrje sa...

Btw, "Han sa de måtte pushas litt, men då kom de.
- Kari, om noe Sværen sa." var Sværen som hadde snakka med Kari om korleis me var som elevar.