lørdag 30. mai 2009

Enjoy

Andy: Eg vet kje heilt ka du meine? Men det e den. Viss det e den...

Siri: Koss ska me gjør det i dag da?
Floyd: I sengå.

Pappa: Herregud så treige du e.
Siri: Eg kan kje bare teleportera meg ut av skolen å fly ner i bilen!
Floyd: Viss du kan teleportera deg e d kje nødvendi å fly.

Birte: Går det bra?
Utvik: I'm just mimicking a cat.
Siri: Det va vel svar på det spørsmåle.

Utvik: Då blei det total ydmykelse for Vardafjell allikavel.
Floyd: Ja, den dagen du begynte her.

Floyd: E det rett? E det skreve rett? E det et ord?

Ole Christoffer: Det einaste dåkkår har gjort siden me kom av båten e å snakka!
Andy: Å det einaste du har gjort siden me kom av båten e å klaga på at de snakke.

Aleksander: Kan eg få dekka gratis studietur t Berlin?
Floyd: Ja, viss du aldri komme tbake.

Elisabeth: Floyd forstyrre meg.
Floyd: Du e forstyrranes du o.

Aleksander: Eg ska kjøpa tablettar t dåkkår sånn at dåkkår miste lysten!
Floyd: Kan jo bare se på deg.

Aleksander: Du visste eg hadde gått!
Floyd: Ja, men håpte du ikkje kom tbake.

Floyd: Eg ska starta min egen mediabedrift.
Siri: Kan eg jobba der?
Floyd: Ka kan du gjør da...?

1 kommentar:

Valkyrje sa...

:D
Loving it!

(Og "ordbekreftelsen" er "lummo", som fekk meg til å le. Har ein mistanke om at eg er overtrøytt...)